Saturday, July 30, 2011

BAD DAY 2

ni sambungan dr BAD DAY aritu. huhu..

seminggu slpas cermin mata jtuh dlm lubang tandas.. 
huhuhh. sekolah biha buat ari sukan, so,
mestilah ada ibu bapa yg terdekat dtg an?

pd stu masa tu, 
adalah seorang auntie ni, msok itu tandas,, 
n msok kt pintu yg no.2 
(same wd me) 
tbe2, 1 kejadian yg amat ngeri berlaku lagi,
 kunci kereta
 auntie tu termsok dlm lubang tu. dgn agak gelabah, auntie tu trus masuk kn, tangannya, ke dlm lubang tandas tu,, woww !!haha... 

biha sgt simpati kt auntie tu, dan sampai sekarang, tak tahulah sama ada auntie tu dh dpt smula kunci kete dye atau sebaliknya..

harap bersabar ya :)


AUNTIE !! DONT CRY !



BAD DAY

salam semua. dh dkt sbulan biha xbalik rumah. asyik dok asrama je.. huhu,, =.=''
nk wt cane kn.. lumrah hidup.. kena teruskan utk berjaya !! amin~

em,,berbalik semula pd topik ari ni, bad day? why?? haha.. 
cter ni lawak ada, sedih ada, geram ada, suka ada .. smua ada. ngeh3

ce cite ce cite ce cite !!!!!

18/7/2011, 8.00 a.m
biha pergi sekolah :) lalalalaaa,, ~ tetibe, nk ke toliet plak. so, msuklah toilet.. 
kat situ, ada beberapa pintu.. so,, i choose, pintu no.2 !

*gambar hiasan

gmbar tipu2 je ni.. xdenyer tandas sek i cenggitu, :P tp adalah sikit rupanya.. hohooho

ok..tbe2,, ada 1 kejadian yg sgt ngeri berlaku. biha ternampak sepasang cermin mata bergelungsur di lubang tndas tu.. 
LOADING !!!!!!!!

rupe-rupepnya,, spekku!! arrgghh!! my spek! msuk lubang!! 
YULKSS

geli banget deyh! 
haha
xtau nk wt pe,, just tgok jer..
hik2,, geli pye psal, n terkejut pnye psl, tros xjd nk buat apa2 hajat. ngeh4..

dengan muke masam mncuka, kuar dr tndas, tros g assembly.. bub mse tu, ari isnin..
so, whole week, muke i monyok,, n smpai skrg,, nk tgok ap2, kabur jer..

sy memiliki penyakit rabun jaoh.. :'(

jom review, ap sbb rabun jauh erk?? ap beza rabun jauh n dekat..???


korang msih igt agi x, wktu form 2 kn2??
apsalahnyer, study smula, :) huhu..

kbye ~ ada sambungan~ :D

Saturday, July 9, 2011

NGIGAU ADD MATH

ini semua kerana ADD MATH !


logharithm???.. aahhhh !! ADD MATH !!
mggu ni biha dapat cuti, 
balik umah, :D ahhh syok gler..
'tp dlm syok2 tu mesti ada beberapa tekanan ye kwn2,, 

apa??
apa?

HOMEWORK !!
YEAHHHAA GoT IT!
hw yg best., add math lah..
ptg td buat,,, buat pye buat, tros tertidor.. 

wktu tu dh lepas asar tw !! adik2, jgn tiru dirumah, bahaya ! xelok ! tdor pas asar =X

then, mak biha kejutkan.
angah2 bangun!
dalam mamai,, n lepas pnt buat keje add math
boleh plak biha tanya kt mak soalan add math !! haha..

tergaru2 mak biha.. cian dye terpinga2..

actually, masa biha tdor, biha mimpi biha buat soalan add math. tengah buat tu, tetiba mak biha kejutkan.
hah! amik, soalan add math biha tuju khas buat mak.. huhu..
mungkin ni effect tdor SELEPAS ASAR + PENAT BUAT ADD MATH. ngeh4~

p/s hw tak siap lagi, habis ahh!

konklusinya, jgn tdor lepas asar. n persoalannya, terjwabkah soalan add math tu?? yg biha igt, biha tanya mak soalan statistics. tuk cari median :D hik3.. kan mak? kan mak??

Friday, July 8, 2011

NAK TAU KITA CANTIK ATAU TAK?

post ni khas utk prmpuan jelh.korang msti nk cantik n menarik kt smua llaki an.. an an??so, kalu nk tau kita ni cntik kt dpn mata dyeorg.. anda boleh tgk cara bile dia brbual dgn anda. kalau tgk dye agak menggeletar atau tergagap2.. means dye tgh brbual dgn org yg cntik pd dye. hehe..so?? adakah anda cantik depan mata DIA since pndang pertama?? huhuhu.

p/s kalau lelaki tu msih geletar atau gagap2 walaupun dh knl ngn korang lebih 5 tahun, alamatnya, dye ada pyakit kowt.. ngeh4 :P (PARKINSON kowt)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...