Tuesday, May 31, 2011

KEBAHAGIAAN YG DATANG 1 HARI NANTI

sayang, hidup ini seperti air dan batu karang.. kita jangan ikut arus air yang bawa kita entah kemana.. tetapi kita harus jadi seperti batu karang yang tetap teguh dan kuat, walaupun diterpa arus yang paling dahsyat!!

sayang, jika suatu hari nanti ada yang menyakiti kamu, lihatlah sama ada itu disengajakan atau tidak, kerana bukan semua yang menyakiti kamu itu merupakan serangan buatmu.. dan kamu harus sabar dan tabah..

 sayang, hubungan kita sememangnya mahal, kredit tinggi, kos bercinta yang melambung,.. namun kerana sayang.. aku tak kira.. asalkan kamu bahagia..

sayang, aku mampu brjam-jam menatap gambarmu, akan ku lakukan sehingga rasa sayangmu buat aku, tidak berubah..

sayang, percayalah kekuatan hubungan kita tak mungkin lumpuh walau ada jarak dan pertengkaran yang memisahkan kita sekiranya rasa kasih dan sayang masih lekat dihati..

sayang, aku tahu.. aku terlalu banyak melakukakn kesalahan kepadamu yang mungkin disengajakan atau tidak.. kadang-kadang aku bergurau berlebihan, terkasar bahasa, tersilap kata, terlanjur bicara, sakiti hatimu, buat kamu sedih, kecewa dan kesal. maafkan aku!.. 

akhir kata... sayang, jaga diri baik2, dan ingat.. jangan sia-siakan atau lepaskan kebahagiaan  yang datang padamu suatu hari nanti.

madeby: nabiha. :')

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...